Hampir semua link dibawah adalah halaman milik penulis. Sebarang masalah bolehlah hubungi terus kepada saya.
GAMAT | STATUS PENGHANTARAN | KAEDAH BAYARAN DAN KOS POS | LANGKAWI TOUR |

Tuesday, April 3, 2018

Harga Produk / Product Price



Harga adalah ditetapkan seperti berikut. Sila buat pilihan bijak sebelum membuat pesanan. Harga tidak termasuk kos penghantaran dan caj cukai *GST 6%. Terima Kasih.
Anggaran Kos Penghantaran Semenanjung = RM1.00/100g (Caj Minimum 1.0kg)

Price is determined as follows. Please make wise choices before ordering. Prices do not include delivery costs and *GST 6% tax. thank you.
Average Budget for Peninsular Postage = RM1.00/100g (Minimum Charges 1.0Kg)
* Cukai GST tertaklut pada kastam. sekiranya tidak dicaj, saya akan kembalikan kos tersebut kepada pembeli.Terima kasih. GST tax depend on custom, if not charges by custom, i will return your money back by pos or transfer. Thank you. 


 


 





20 comments:

  1. Bagaimana nak order ye? saya nak membuat tempahan ni.. terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh email or sms saya. just nyatakan produk n kod(bagi elakkan tersalah barang) dan kuantiti yang diperlukan..saya akan maklumkan jumlah bayaran termasuk kos pos kepada pihak pembeli. terima kasih...

      Delete
    2. 43 mkp1 borong mcm mn plk..bpe botol..klu dozen 12botol kn?ni minyk gamat kayu putih kan..?

      Delete
    3. no 43 tu minyak panas kayu putih..harga boleh klik kat link harga...saya dah update...

      Delete
  2. Boleh minta email add dan no phone utk order?

    ReplyDelete
  3. salam.. admin.. sy pon nk num phone n email gak.. nk order nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf lambat reply coz lama tak sempat update..pssword pun dah lupa...ni baru blh n ada masa masuk balik....email dan no saya dah jawab kat soalan atas..tq

      Delete
  4. slm..saya nk order bedak bayi gamat plus.. mcm mane ek..? sy dh email, tp xder respon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak mudah blh wasap saya terus utk respon cepat ckit... email cmpur mcm2 slalu lepas kebawah...tak terbaca...hehe no wasap 0122686864

      Delete
  5. Saya ingin membuat tempahan untuk Krim Susu Kambing kod KSK1. Bagaimanakah saya boleh membuat tempahan tersebut?

    ReplyDelete
  6. salam tuan, gambar di atas tidak dapat dilihat /tiada sebarang price list. Mohon diletak semula untuk rujukan.

    ReplyDelete
  7. Assalam..sye nak orde mcm mne ya?

    ReplyDelete
  8. ok maaf semua...saya lambat update... price list saya dah update semula.
    detail bayaran dan no contact saya boleh tengok kat kaedah bayaran dan kos pos...tq semua

    ReplyDelete
  9. sy nak tnye umur 20 taon bley minum kopi herba x?wanita? n jika bley ad kesan dlaman wanita x?spert peranakan kecut kew?bg ketrngn lanjt yew

    ReplyDelete
  10. Krim susu kambing plus gamat siap penghantaran berapa RM? Ke johor...ayah sakit sangat lutut dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. kos postage saya bergantung pada berat.. 1kg kebawah rm10. untuk krim susu kambing tu kalau sebotol jer dibawah 1kg...saya caj postage rm10 utk hntr ke johor..tq tuan..maaf lambat respon..
      for fast respon pls wassap saya 0122686864

      Delete
  11. SALAM, ALHAMDULILLAH, BARANG DAH SAMPAI. TK

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum. Minyak ratu gamat masih jual lagi ke? Saya cari kat shopee tak de

    ReplyDelete

 
Hakcipta : Wan Saidin